29.09.2016 | 14:39
Παραιτήθηκε ο ιατρός της Σάντερλαντ
Παρελθόν από το ιατρικό επιτελείο της Σάντερλαντ αποτελεί ο -πρώην πλέον- επικεφαλής αυτού, Ιστιάκ Ρεχμάν, ύστερα από την παραίτηση που υπέβαλε και έγινε δεκτή από τη διοίκηση του συλλόγου.
Παρελθόν από το ιατρικό επιτελείο της Σάντερλαντ αποτελεί ο -πρώην πλέον- επικεφαλής αυτού, Ιστιάκ Ρεχμάν, ύστερα από την παραίτηση που υπέβαλε και έγινε δεκτή από τη διοίκηση του συλλόγου.