Tags » -

08.12.2010 | 11:53

Ουίλκινς: «Δεν έχω πάρει απάντηση»

Ένα μήνα μετά την αποχώρησή του από το τεχνικό τιμ της Τσέλσι, ο Ρέι Ουίλκινς μίλησε για πρώτη φορά και υποστήριξε πως ακόμη δεν γνωρίζει τους λόγους της απομάκρυνσής του. Παράλληλα, αρνήθηκε τη διαμάχη που του χρέωναν με τον ιδιοκτήτη των «μπλε», Ρομάν Αμπράμοβιτς.

1