Tags » -

06.01.2013 | 22:30

«Θα δεχόμουν κι εγώ το χέρι»

Καμία διάθεση για παράπονα δεν είχε ο προπονητής της Μάνσφιλντ, Πολ Κοξ, μετά τον αποκλεισμό της ομάδας του από τη συνέχεια του Κυπέλλου Αγγλίας με την ήττα (2-1) από τη Λίβερπουλ. Μάλιστα, τόνισε πως αν το χέρι του Σουάρες το είχε κάνει δικό του παίκτης, φυσικά και θα το δεχόταν! 

1