Tags » -

24.10.2016 | 22:40

Στη Ρόδεραμ ο Οντεμβίγκι!

Άργησε αλλά βρήκε ομάδα να παίξει ο Πίτερ Οντεμβίγκι που από το βράδυ της Δευτέρας ανήκει για τους επόμενους... τρεις μήνες, στη Ρόδεραμ!  

04.09.2014 | 18:50

Μέγα πλήγμα με Οντεμβίγκι

Σε χειρουργική επέμβαση, που θα τον αναγκάσει να μείνει εκτός δράσης για μεγάλο χρονικό διάστημα, αναγκάζεται να υποβληθεί ο Πίτερ Οντεμβίγκι για το πρόβλημα στο γόνατο που αποκόμισε στη νίκη (1-0) της Στόουκ επί της Μάντσεστερ Σίτι, το περασμένο Σάββατο.  

02.09.2013 | 19:43

Στην Κάρντιφ ο Οντεμβίγκι

Παίκτης της Κάρντιφ είναι ο Πίτερ Οντεμβίγκι, αφού πέρασε με επιτυχία τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και υπέγραψε τριετές συμβόλαιο συνεργασίας, μετακομίζοντας από τη Γουέστ Μπρομ έναντι 4 εκατ. λίρες!   

01.09.2013 | 14:48

Τέλος ο Οντεμβίγκι για Σουόνσι

Η Σουόνσι δεν πρόκειται να διαθέσει τα τέσσερα εκατ. λίρες που ζητάει η Γουέστ Μπρομ για τον Πίτερ Οντεμβίγκι κι έτσι αποσύρεται από τη διεκδίκηση του Νιγηριανού επιθετικού.   

25.06.2013 | 18:47

«Ξεμένει» ο Οντεμβίγκι

Ακόμα περιμένει προτάσεις ο Πίτερ Οντεμβίγκι. Ο Νιγηριανός επιθετικός της Γουέστ Μπρομ που θέλει να αποχωρήσει από το «Χόθορνς», δεν έχει ακόμα τίποτα επίσημο να παρουσιάσει στη διοίκηση του συλλόγου, που από τη μεριά της, έχει ξεκαθαρίσει στον παίκτη ότι θα τον παραχωρήσει μόνο αν ικανοποιηθεί οικονομικά. 

29.03.2013 | 15:42

«Αν θέλει, ας έρθει να μου τα πει»!

Εκνευρισμένος με την τακτική που ακολουθεί ο Πίτερ Οντεμβίγκι για να εκφράσει τα παράπονά του, εμφανίστηκε ο Στιβ Κλαρκ. Ο τεχνικός της Γουέστ Μπρομ, ερωτηθείς για όσα γράφει ο Νιγηριανός επιθετικός στο twitter σε… καθημερινή βάση, τόνισε πως «αν θέλει, ας έρθει να μου τα πει από κοντά και να μην κρύβεται στα social media»!   

19.03.2013 | 16:15

Εξαγοράζει το συμβόλαιο ο Οντεμβίγκι

Τρόπο ώστε να αποχωρήσει από τη Γουέστ Μπρομ και… να βρει την υγειά του, ψάχνει ο Πίτερ Οντεμβίγκι. Όπως άφησε να εννοηθεί από νέες αναρτήσεις στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter, θα προσπαθήσει να εξαγοράσει το συμβόλαιο που έχει υπογράψει με τους «baggies».   

18.03.2013 | 20:40

Θα το «πληρώσει» ο Οντεμβίγκι

Το νέο ξέσπασμα του Πίτερ Οντεμβίγκι στον προσωπικό του λογαριασμό στο «twitter», θα επιφέρει τιμωρία από τη διοίκηση της Γουέστ Μπρομ, όπως επιβεβαιώθηκε από την πλευρά των «baggies» που ενημερώθηκε για την «επίθεση» του Νιγηριανού επιθετικού.