Tags » -

20.12.2017 | 16:14

Κόατες: «Θα ενισχυθούμε τον Ιανουάριο»

Ο πρόεδρος της Στόουκ Σίτι, Πίτερ Κόατες, τόνισε πως η ομάδα θα προχωρήσει σε προσθήκες κατά τη χειμερινή μεταγραφική περίοδο, μιας και ο στόχος είναι η αποφυγή του υποβιβασμού.

1