20.12.2017 | 16:14
Κόατες: «Θα ενισχυθούμε τον Ιανουάριο»
Ο πρόεδρος της Στόουκ Σίτι, Πίτερ Κόατες, τόνισε πως η ομάδα θα προχωρήσει σε προσθήκες κατά τη χειμερινή μεταγραφική περίοδο, μιας και ο στόχος είναι η αποφυγή του υποβιβασμού.
Ο πρόεδρος της Στόουκ Σίτι, Πίτερ Κόατες, τόνισε πως η ομάδα θα προχωρήσει σε προσθήκες κατά τη χειμερινή μεταγραφική περίοδο, μιας και ο στόχος είναι η αποφυγή του υποβιβασμού.