Tags » -

02.01.2018 | 10:04

Ομπιάνγκ: «Να κάνουμε ότι και η Έβερτον»

Στο παιχνίδι με τη Γουέστ Μπρομ στάθηκε ο μέσος της Γουέστ Χαμ, Πέντρο Ομπιάνγκ, λέγοντας πως η ομάδα του πρέπει να πάρει βαθμούς και να ανελιχθεί στον βαθμολογικό πίνακα, όπως και η Έβερτον.  

1