Tags » --

29.11.2022 | 17:24

Με το «19» του Ντιοπ στην τελευταία αγωνιστική οι Σενεγαλέζοι! (vid)

Δύο χρόνια συμπληρώθηκαν από την απώλεια του Πάπα Μπούμπα Ντιοπ, ο οποίος πέρασε και από την Ελλάδα, με τους Σενεγαλέζους να μην τον ξεχνούν και να φροντίζουν να το αναδείξουν φορώντας την φανέλα του με το νούμερο «19»!

30.08.2011 | 21:39

«Σφυρί» ο Ντιόπ!

Στο πρωτάθλημα της Τσάμπιονσιπ με τη φανέλα της Γουέστ Χαμ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Πάπα Μπούμπα Ντιόπ! Ο Σενεγαλέζος μέσος υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας 1+1 ετών με τα «σφυριά», έχοντας αποκτηθεί με τη μορφή ελεύθερης μεταγραφής, αφού έχει μείνει ελεύθερος από την ΑΕΚ.

30.08.2011 | 18:14

Στη Γουέστ Χαμ το «θηρίο»!

Στη Γουέστ Χαμ θα συνεχίσει - εκτός συγκλονιστικού απροόπτου - την ποδοσφαιρική του καριέρα, ο Πάπα Μπούμπα Ντιόπ! Το «θηρίο» που έμεινε ελεύθερο από την ΑΕΚ, τον τελευταίο καιρό πέρασε από δοκιμαστικό στάδιο στα «σφυριά», ικανοποίησε και αναμένεται να υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας.

1