13.05.2010 | 13:27
"Προσκλητήριο" Ντρογκμπά σε Τόρες
Ο Ντιντιέ Ντρογκμπά, αποκάλυψε ότι θα χαιρόταν να καλωσορίσει στο “Stamford Bridge” τον Φερνάντο Τόρες το προσεχές καλοκαίρι.
Ο Ντιντιέ Ντρογκμπά, αποκάλυψε ότι θα χαιρόταν να καλωσορίσει στο “Stamford Bridge” τον Φερνάντο Τόρες το προσεχές καλοκαίρι.