Tags »

28.12.2013 | 23:08

«Το αφιέρωσα στον Ντιεντόν»

Εξηγήσεις για την αντισημιτική χειρονομία με την οποία πανηγύρισε το πρώτο τέρμα του με τη φανέλα της Γουέστ Μπρομ έδωσε ο Νικολά Ανελκά, λέγοντας πως την έκανε ως αφιέρωση προς τον φίλο του Ντιεντόν Εμπαλά Εμπαλά, που την καθιέρωσε.

1