28.12.2013 | 23:08
«Το αφιέρωσα στον Ντιεντόν»
Εξηγήσεις για την αντισημιτική χειρονομία με την οποία πανηγύρισε το πρώτο τέρμα του με τη φανέλα της Γουέστ Μπρομ έδωσε ο Νικολά Ανελκά, λέγοντας πως την έκανε ως αφιέρωση προς τον φίλο του Ντιεντόν Εμπαλά Εμπαλά, που την καθιέρωσε.






















