09.12.2010 | 21:42
Ανανέωσε ο Μοζίκα
Νέο συμβόλαιο διάρκειας δυόμιση ετών υπέγραψε με τη Μπέρι, ο μέσος της ομάδας, Νταμιέν Μοζίκα, ανανεώνοντας το υπάρχον συμφωνητικό του με τον σύλλογο, μέχρι το καλοκαίρι του 2013.
Νέο συμβόλαιο διάρκειας δυόμιση ετών υπέγραψε με τη Μπέρι, ο μέσος της ομάδας, Νταμιέν Μοζίκα, ανανεώνοντας το υπάρχον συμφωνητικό του με τον σύλλογο, μέχρι το καλοκαίρι του 2013.