02.07.2012 | 21:45
Πάει για το «μπαμ» η Γουέστ Χαμ!
Με την επιστροφή στην Πρέμιερ Λιγκ, η Γουέστ Χαμ πάει για το μεταγραφικό «μπαμ» και σύμφωνα με τα ιταλικά Μέσα, αυτό δεν αποκλείεται να γίνει με την απόκτηση του Ντέγιαν Στάνκοβιτς!
Με την επιστροφή στην Πρέμιερ Λιγκ, η Γουέστ Χαμ πάει για το μεταγραφικό «μπαμ» και σύμφωνα με τα ιταλικά Μέσα, αυτό δεν αποκλείεται να γίνει με την απόκτηση του Ντέγιαν Στάνκοβιτς!