Tags » -

02.07.2012 | 21:45

Πάει για το «μπαμ» η Γουέστ Χαμ!

Με την επιστροφή στην Πρέμιερ Λιγκ, η Γουέστ Χαμ πάει για το μεταγραφικό «μπαμ» και σύμφωνα με τα ιταλικά Μέσα, αυτό δεν αποκλείεται να γίνει με την απόκτηση του Ντέγιαν Στάνκοβιτς!

1