31.08.2015 | 21:45
Στον Ολυμπιακό ο Ιντέγιε
Ο Μπράουν Ιντέγιε αποχωρεί από τη Γουέστ Μπρομ έπειτα από μια σεζόν και θα συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό.
Ο Μπράουν Ιντέγιε αποχωρεί από τη Γουέστ Μπρομ έπειτα από μια σεζόν και θα συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό.