18.07.2012 | 08:57
Μπουμσόνγκ: «Στεναχωρήθηκα για τη Ρέιντζερς»
Λυπηρό γεγονός χαρακτήρισε τον υποβιβασμό της Ρέιντζερς και την υποχρεωτική συμμετοχή της στην τέταρτη κατηγορία της Σκοτίας, ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ. «Πρέπει να ξοδεύεις όσα βγάζεις» τόνισε για τα χρέη και την οικονομική κατάσταση των ομάδων.






















