16.01.2015 | 23:04
Τέλος και ο Μπέργκετ από την Κάρντιφ
Το «κύμα» αποχωρήσεων, κυρίως με πρωταγωνιστές τους παίκτες που είχε πάρει στην ομάδα ο Όλε Γκούναρ Σόσκιερ, συνεχίζεται στην Κάρντιφ με τελευταίο «θύμα» τον Τζο Ίνγκε Μπέργκετ.
Το «κύμα» αποχωρήσεων, κυρίως με πρωταγωνιστές τους παίκτες που είχε πάρει στην ομάδα ο Όλε Γκούναρ Σόσκιερ, συνεχίζεται στην Κάρντιφ με τελευταίο «θύμα» τον Τζο Ίνγκε Μπέργκετ.
Μεγαλώνει συνεχώς η νορβηγική παροικία στην Κάρντιφ! Οι Ουαλοί ανακοίνωσαν την απόκτηση του Τζο Ίνγκε Μπέργκετ για τα επόμενα 2,5 χρόνια με τον παίκτη να αποτελεί την τρίτη προσθήκη στη χειμερινή μεταγραφική περίοδο!
Η Νορβηγική παροικία στην Κάρντιφ μεγαλώνει, καθώς «κλεισμένος» από την Ουαλική ομάδα θεωρείται ο επιθετικός της Μόλντε, Τζο Ίνγκε Μπέργκετ, ο οποίος φέρεται να βρίσκεται ήδη στις προπονητικές εγκαταστάσεις του νέου του συλλόγου. Επιβεβαίωσε τις συζητήσεις ο Σόλσκιερ.