08.03.2016 | 18:16
Παραιτήθηκε λόγω Τζόνσον η «ισχυρή κυρία» της Σάντερλαντ
Την παραίτησή της από τη θέση της γενικής διευθύντριας της Σάντερλαντ υπέβαλε σήμερα (8/3) η Μάργκαρετ Μπάιρν.
Την παραίτησή της από τη θέση της γενικής διευθύντριας της Σάντερλαντ υπέβαλε σήμερα (8/3) η Μάργκαρετ Μπάιρν.