20.09.2012 | 18:18
Μπαίνει στο χειρουργείο ο Ντιαρά
Πολύ άσχημα είναι τα νέα από την κατάσταση του ποδιού του Μοχαμαντού Ντιαρά. Ο έμπειρος μέσος της Φούλαμ θα μπει στο χειρουργείο προς αποκατάσταση της ζημιάς που έχει υποστεί στο γόνατο και αναμένεται να χάσει το μεγαλύτερο μέρος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου.






















