07.10.2011 | 22:43
Κέζμαν: «Αξέχαστη η Τσέλσι»
Αν μπορούσε να γυρίσει τον χρόνο πίσω θα το έκανε. Ο Ματέια Κέζμαν δήλωσε πως η θητεία του στην Τσέλσι είναι μακράν η καλύτερη εμπειρία της ποδοσφαιρικής του καριέρας, χωρίς ωστόσο να μετανιώνει για την άμεση αποχώρησή του από τους «μπλε» του Λονδίνου, στους οποίους έμεινε μόλις μια σεζόν.






















