19.03.2013 | 20:36
Χάνει το ματς με τη Γουίγκαν ο Μπαν
Η τιμωρία του Μαρκ Μπαν για το ματς με τη Γουίγκαν θα ισχύσει, έπειτα από την απόρριψη της έφεσης της Νόριτς στην κόκκινη κάρτα που δέχθηκε ο τερματοφύλακας της ομάδας, στην ισοπαλία (1-1) με τη Σάντερλαντ.






















