19.01.2017 | 10:20
Θέλει ντεμπούτο με τη Λίβερπουλ ο Όλσον
O Mάρτιν Όλσον ανακοινώθηκε επίσημα από τη Σουόνσι και θέλει αμέσως να… κολυμπήσει στα βαθιά, κάνοντας το ντεμπούτο του το ερχόμενο Σάββατο (21/1) με τη Λίβερπουλ στο «Άνφιλντ».
O Mάρτιν Όλσον ανακοινώθηκε επίσημα από τη Σουόνσι και θέλει αμέσως να… κολυμπήσει στα βαθιά, κάνοντας το ντεμπούτο του το ερχόμενο Σάββατο (21/1) με τη Λίβερπουλ στο «Άνφιλντ».