Tags » -

09.03.2015 | 19:42

«Καλύτερα στα πλέι-οφ, παρά στο Γουέμπλεϊ...»

Την προτίμησή του στην διεκδίκηση της ανόδου στην Πρέμιερ Λιγκ παρά στα ημιτελικά του φετινού Κυπέλλου Αγγλίας στο «Γουέμπλεϊ», έδειξε ο αμυντικός της Μπλάκμπερν, Μάρκους Όλσον, αναφερόμενος στο παιχνίδι με τη Λίβερπουλ για τα προημιτελικά του αρχαιότερου ποδοσφαιρικού θεσμού.  

1