18.02.2013 | 21:23
Θετικός σε χρήση ναρκωτικών παίκτης της Σάντερλαντ
Με ποινή αποκλεισμού δύο ετών τιμωρήθηκε ο νεαρός, πρώην πλέον, ποδοσφαιριστής της ομάδας Κ-18 της Σάντερλαντ, Λιούις Γκίμπονς, ο οποίος βρέθηκε θετικός σε χρήση κοκαΐνης και ινδικής κάνναβης.






















