14.02.2014 | 21:24
Το πρώτο χρυσό στο Σότσι
Η Λίζι Γιαρνολντ χάρισε στη Βρετανία το πρώτο χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Σότσι, μετά την επικράτηση της στο αγώνισμα του σκέλετον.
Η Λίζι Γιαρνολντ χάρισε στη Βρετανία το πρώτο χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Σότσι, μετά την επικράτηση της στο αγώνισμα του σκέλετον.