15.10.2011 | 19:31
Ισοπαλία με κερδισμένους και τους δύο
Το ντέρμπι στο «Ανφιλντ» ανάμεσα στη Λίβερπουλ και τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, έληξε ισόπαλο αλλά κερδισμένες μοιάζουν και οι δύο. Η Λίβερπουλ, στην καλύτερή της εμφάνιση φέτος, κέρδισε ακόμη περισσότερη αυτοπεποίθηση και δείχνει ικανή να μπει στην τετράδα.






















