03.04.2019 | 18:57
Επιστρέφει στο «St Mary’s» μετά από 17 χρόνια η Εθνική Αγγλίας
Στην έδρα της Σαουθάμπτον για πρώτη φορά μετά το 2002 αναμένεται να αγωνιστεί η Εθνική ομάδα της Αγγλίας.
Στην έδρα της Σαουθάμπτον για πρώτη φορά μετά το 2002 αναμένεται να αγωνιστεί η Εθνική ομάδα της Αγγλίας.