20.06.2013 | 22:43
Στην Όλνταμ ο Σμιθ
Διετές συμβόλαιο με την Όλνταμ ήταν η επιβράβευση του Κόρεϊ Σμιθ για τις εντυπωσιακές εμφανίσεις του με την ομάδα την περσινή σεζόν, όταν έπαιζε με τη μορφή δανεισμού από τη Νόριτς!
Διετές συμβόλαιο με την Όλνταμ ήταν η επιβράβευση του Κόρεϊ Σμιθ για τις εντυπωσιακές εμφανίσεις του με την ομάδα την περσινή σεζόν, όταν έπαιζε με τη μορφή δανεισμού από τη Νόριτς!