08.11.2011 | 12:37
«Έχω γίνει σκλάβος»
Την επιθυμία του να αποχωρήσει από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ τον Ιανουάριο εξέφρασε ο Τόμαζ Κούστσακ, ο οποίος δεν δίστασε να χαρακτηρίσει τον εαυτό του… σκλάβο στο «Ολντ Τράφορντ».
Την επιθυμία του να αποχωρήσει από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ τον Ιανουάριο εξέφρασε ο Τόμαζ Κούστσακ, ο οποίος δεν δίστασε να χαρακτηρίσει τον εαυτό του… σκλάβο στο «Ολντ Τράφορντ».