Tags »

08.11.2011 | 12:37

«Έχω γίνει σκλάβος»

Την επιθυμία του να αποχωρήσει από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ τον Ιανουάριο εξέφρασε ο Τόμαζ Κούστσακ, ο οποίος δεν δίστασε να χαρακτηρίσει τον εαυτό του… σκλάβο στο «Ολντ Τράφορντ».

1