19.11.2018 | 18:26
Τρεις μήνες εκτός ο Άνταμ Σμιθ
Εκτός αγωνιστικής δράσης για τρεις μήνες θα μείνει ο Άνταμ Σμιθ.
Εκτός αγωνιστικής δράσης για τρεις μήνες θα μείνει ο Άνταμ Σμιθ.
Παίκτης της Μπόρνμουθ μέχρι το καλοκαίρι του 2022 θα παραμείνει ο Λιούις Κουκ.