26.10.2010 | 17:13
Ξεκίνησε ο πόλεμος με το XFactor
Το νέο «χτύπημα» τους ανακοίνωσαν μέσω του facebook οι «πολέμιοι» του XFactor ενόψει μάλιστα των Χριστουγέννων, αλλά και της ολοκλήρωσης του μουσικού διαγωνισμού για τη φετινή χρονιά στη Βρετανία.
Το νέο «χτύπημα» τους ανακοίνωσαν μέσω του facebook οι «πολέμιοι» του XFactor ενόψει μάλιστα των Χριστουγέννων, αλλά και της ολοκλήρωσης του μουσικού διαγωνισμού για τη φετινή χρονιά στη Βρετανία.