Τιμωρήθηκαν… οι πότες της Ντέρμπι!
Η Ντέρμπι Κάουντι τιμώρησε τους δύο ποδοσφαιριστές της, Τομ Λόρενς και Μέισον Μπένετ, οι οποίοι λίγες μέρες πριν ενεπλάκησαν σε τροχαίο ατύχημα έχοντας καταναλώσει αλκοόλ!
Η Ντέρμπι Κάουντι τιμώρησε τους δύο ποδοσφαιριστές της, Τομ Λόρενς και Μέισον Μπένετ, οι οποίοι λίγες μέρες πριν ενεπλάκησαν σε τροχαίο ατύχημα έχοντας καταναλώσει αλκοόλ!
Απίστευτο και όμως αληθινό! Ο Ρίτσαρντ Κίοχ υπέστη σοβαρή ζημιά στα πόδια, μετά το αυτοκινητιστικό ατύχημα που είχε με τους δύο μεθυσμένους συμπαίκτες του, και η Ντέρμπι γνωστοποίησε ότι θα μείνει εκτός δράσης για... 15 μήνες!
Ο Ρίτσαρντ Κίοχ, όπως γνωστοποίησε η Ντέρμπι, έχει αποκομίσει τραυματισμό στο γόνατο από το τροχαίο που είχε μαζί με τους Λόρενς και Μπένετ, με τους ποδοσφαιριστές των «κριαριών» να έχουν εμπλακεί σε ατύχημα έχοντας καταναλώσει ποσότητα αλκοόλ!
Η Ντέρμπι Κάουντι είχε στείλει τέσσερις φορές τη μπάλα στα δίχτυα μέχρι το 27' και παρ' όλα αυτά βρισκόταν στο 2-2 με την Τσέλσι στο Στάμφορντ Μπριτζ, αφού οι Τόμορι και Κίοχ έχουν πετύχει από ένα αυτογκόλ!