30.04.2016 | 13:30
Πάει Αυστραλία η Άρσεναλ
Μπορεί καλά-καλά να μην έχει ολοκληρωθεί η τρέχουσα σεζόν και η Άρσεναλ γνωστοποίησε μέσω του Ιβάν Γκαζίδη τη διεξαγωγή δύο φιλικών το καλοκαίρι του 2017 στην Αυστραλία, κόντρα σε Σίδνεϊ και Γουέστερν Σίδνεϊ Γουόντερερς.






















