25.09.2017 | 23:25
Τουλάχιστον... δεν τους κόπηκε η όρεξη (pic)
Μπορεί να ηττήθηκαν 3-2 από την Τότεναμ στο Ολυμπιακό Στάδιο του Λονδίνου, ωστόσο, οι παίκτες της Γουέστ Χαμ έφαγαν μια χαρά λίγες ώρες μετά το Σαββατιάτικο ματς, σε εστιατόριο του Γκόρντον Ράμσεϊ.






















