Tags » -

14.07.2017 | 16:55

Ρούνεϊ: «Ευτυχισμένος μετά το γκολ»!

Το πόσο όμορφα ένιωσε μόλις πέτυχε το τέρμα στο νικηφόρο (2-1) φιλικό με την Γκορ Μαΐα, το οποίο και συνδυάστηκε με την επανεμφάνισή του φορώντας τη φανέλα της Έβερτον, εξέφρασε ο Γουέιν Ρούνεϊ στα Μέσα έπειτα από τη λήξη της αναμέτρησης.

1