Tags » -

21.01.2012 | 00:28

Τι το ‘θελε το τιμόνι ο Γιάρα…

Χωρίς άδεια οδήγησης από τον περασμένο Ιούλιο και παρόλα αυτά, ο Γκονζάλο Γιάρα μπήκε στο αυτοκίνητο και οδήγησε. Τι το ‘θελε όμως, αφού εκ νέου η αστυνομία τον έπιασε και του επέβαλε νέα τιμωρία, τη στιγμή που ίσχυε η αρχική ποινή των 17 μηνών απαγόρευσης οδήγησης!  

1