05.06.2018 | 19:29
Έφυγε ο Βενγκέρ και έμεινε χωρίς «κανονιέρηδες» η Γαλλία...
Για πρώτη φορά μετά από 22 χρόνια κατεβαίνει σε τελική φάση καλοκαιρινής διοργάνωσης χωρίς παίκτη της Άρσεναλ η Γαλλία.
Για πρώτη φορά μετά από 22 χρόνια κατεβαίνει σε τελική φάση καλοκαιρινής διοργάνωσης χωρίς παίκτη της Άρσεναλ η Γαλλία.
Δεκαέξι χρόνια συμπληρώνονται σήμερα (08/05) από τη μέρα που με δικό του γκολ, ο Σιλβέν Βιλτόρ θα χάριζε τη νίκη στην Άρσεναλ σε ντέρμπι με την Μάντσεστερ Γιουναιτεντ, και παράλληλα την δυνατότητα να πανηγυρίσει το πρωτάθλημα μέσα στο «Ολντ Τράφορντ»...
Την επιστροφή του στη δράση ανακοίνωσε μέσω twitter o πρώην εξτρέμ της Άρσεναλ, Σιλβέν Βιλτόρ!