10.09.2012 | 21:51
Μπλαχίν: «Νίκη… και χωρίς βίντεο»!
Με στόχο τη νίκη θα αγωνιστεί στο «Γουέμπλεϊ», η εθνική ομάδα της Ουκρανίας απέναντι στην Αγγλία, όπως δήλωσε ο Όλεγκ Μπλαχίν! Ο ομοσπονδιακός προπονητής της προσεχούς αντιπάλους των «τριών λιονταριών» τόνισε πως… δεν υπάρχει χρόνος να παρακολουθήσουν σε βίντεο την ομάδα του Χότζον και υποσχέθηκε θετικό αποτέλεσμα.






















