08.06.2013 | 23:34
«Ευτυχώς… ανανέωσα»!
Την ανακούφισή του για την παραμονή στην Τορκί και την επόμενη αγωνιστική περίοδο, εξέφρασε ο επιθετικός της ομάδας, Άσλεϊ Γιόμαν! Μονοετής η διάρκεια του νέου συμβολαίου που υπέγραψε.
Την ανακούφισή του για την παραμονή στην Τορκί και την επόμενη αγωνιστική περίοδο, εξέφρασε ο επιθετικός της ομάδας, Άσλεϊ Γιόμαν! Μονοετής η διάρκεια του νέου συμβολαίου που υπέγραψε.