Tags » -

08.06.2013 | 23:34

«Ευτυχώς… ανανέωσα»!

Την ανακούφισή του για την παραμονή στην Τορκί και την επόμενη αγωνιστική περίοδο, εξέφρασε ο επιθετικός της ομάδας, Άσλεϊ Γιόμαν! Μονοετής η διάρκεια του νέου συμβολαίου που υπέγραψε.   

1