06.07.2018 | 19:23
Ανανέωσε και Σέρμαν η Μπόρνμουθ
Παίκτης της Μπόρνμουθ μέχρι το καλοκαίρι του 2020 θα παραμείνει ο Άντριου Σέρμαν.
Παίκτης της Μπόρνμουθ μέχρι το καλοκαίρι του 2020 θα παραμείνει ο Άντριου Σέρμαν.
Εξαιρετικά πιθανό είναι το ενδεχόμενο να χάσει το υπόλοιπο της σεζόν ο Άντριου Σέρμαν, λόγω του τραυματισμού που αποκόμισε στο γόνατο στην αναμέτρηση κόντρα στη Σαουθάμπτον.