05.09.2021 | 11:20
Τζόνσον: «Δεν έκανα το εμβόλιο, έφτασα κοντά στον θάνατο στα 38 μου»!
Διευκρινίζοντας πως απλά το είχε καθυστερήσει και δεν είναι αρνητής του εμβολίου κατά του κορονοϊού, ο εκ των προπονητών της Τσέστερ, Άντονι Τζόνσον, έγραψε στην Daily Mail για τις ημέρες στο νοσοκομείο όπου αισθανόταν πως είχε φτάσει κοντά στον θάνατο, έχοντας διαγνωστεί θετικός στον Covid. «Είχα μικρότερα ποσοστά οξυγόνου ακόμα και από 60χρονους και 70χρονους που νοσηλεύονταν μαζί μου»!






















