18.03.2013 | 22:53
Δυσαρέσκεια για τους παίκτες στη Φλίτγουντ
Ο πρόεδρος της Φλίτγουντ, Άντι Πάιλι, εμφανίστηκε ιδιαίτερα δυσαρεστημένος με την εμφάνιση των ποδοσφαιριστών της ομάδας, στην ήττα (2-1) από την Πλίμουθ, το περασμένο Σάββατο.
Ο πρόεδρος της Φλίτγουντ, Άντι Πάιλι, εμφανίστηκε ιδιαίτερα δυσαρεστημένος με την εμφάνιση των ποδοσφαιριστών της ομάδας, στην ήττα (2-1) από την Πλίμουθ, το περασμένο Σάββατο.