08.03.2011 | 14:30
Τόπο στα νιάτα στη Φούλαμ
Νικήτρια στη «μάχη» για την απόκτηση του Όμρι Άλτμαν βγήκε η Φούλαμ, αφού για την υπογραφή του 16χρονου Ισραηλινού μέσου έριζαν τόσο η Λίβερπουλ, όσο και η Άρσεναλ.
Νικήτρια στη «μάχη» για την απόκτηση του Όμρι Άλτμαν βγήκε η Φούλαμ, αφού για την υπογραφή του 16χρονου Ισραηλινού μέσου έριζαν τόσο η Λίβερπουλ, όσο και η Άρσεναλ.