06.05.2013 | 17:02
Πάει Κέιπ Τάουν η Λίβερπουλ!
Η Λίβερπουλ επιστρέφει στο Κέιπ Τάουν για πρώτη φορά μετά το 1994, ανακοινώνοντας το φιλικό παιχνίδι που προγράμματισε για την 21η Μαΐου, απέναντι στον τοπικό Άγιαξ.
Η Λίβερπουλ επιστρέφει στο Κέιπ Τάουν για πρώτη φορά μετά το 1994, ανακοινώνοντας το φιλικό παιχνίδι που προγράμματισε για την 21η Μαΐου, απέναντι στον τοπικό Άγιαξ.