Tags » ---

31.12.2012 | 13:18

«Έδεσε» Κόλεμαν η Έβερτον

Με τη φανέλα της Έβερτον θα αγωνίζεται έως το καλοκαίρι του 2018 ο Σίμους Κόλεμαν, ο οποίος το πρωί της Δευτέρας (31/12) υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο που τον διατηρεί κάτοικο «Γκούντισον Παρκ» για ακόμα 5,5 χρόνια.

1