Tags » T-

02.08.2018 | 13:33

Όταν η Σέλτικ αντιμετώπιζε για πρώτη φορά ελληνική ομάδα…

Μετά την πρόκριση επί της Ρόζενμποργκ, η Σέλτικ θα βρει στο διάβα της την ΑΕΚ, στο πλαίσιο του τρίτου προκριματικού γύρου του Τσάμπιονς Λιγκ, με φόντο τα play-offs της διοργάνωσης. Αυτό θα είναι και η δεύτερη συνάντηση των «Κελτών» με ομάδα από την Ελλάδα, με την πρώτη να χρονολογείται για τον ίδιο θεσμό, 44 χρόνια πριν…

1