30.05.2017 | 10:21
Ευχαρίστησε τη Γουότφορντ ο Νιάνγκ
Για την ευκαιρία που του έδωσε η Γουότφορντ με το να παίξει με την φανέλα της από τον Γενάρη και μετά, μίλησε ο Εμπαγιέ Νιάνγκ, τονίζοντας πάντως πως δύσκολα θα μπορούσε να παραμείνει στους «hornets» και τη νέα χρονιά.






















