Μόγιες: «Το χειρότερό μας βράδυ με Ολυμπιακό»
Τη χειρότερη εμφάνισή της έως τώρα στη φετινή σεζόν, πραγματοποίησε κόντρα στoν Ολυμπιακό για την πρώτη φάση των «16» του Τσάμπιονς Λιγκ, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ σύμφωνα με τον Ντέιβιντ Μόγιες, ο οποίος παράλληλα διέψευσε την όποια αδιαφορία των παικτών προς το πρόσωπό του.






















