Σέργουντ: «Δεν είχαμε ρεαλιστικούς στόχους»
Την άποψή του πως η σεζόν θα ήταν καλύτερη για την Τότεναμ αν η ομάδα είχε κινηθεί διαφορετικά στο μεταγραφικό παζάρι του καλοκαιριού, εξέφρασε ο πρώην προπονητής της, Τιμ Σέργουντ. Επίσης τόνισε πως η χρονιά δεν ήταν τόσο κακή για τα «σπιρούνια».






















