Ζήτησε στη Νότιγχαμ να φύγει, ο Άντερσον, τότε περνά τις ιατρικές εξετάσεις και ανακοινώνεται από τη Σίτι!
Ο Έλιοτ Άντερσον, όπως γνωρίζουμε εδώ και λίγες ώρες, πρέπει να θεωρείται ποδοσφαιριστή της Μάντσεστερ Σίτι. Ο Άγγλος χαφ θα αποχωρήσει από τη Νότιγχαμ, κάνοντάς τα όλα πολύ… γρήγορα. Ζήτησε να φύγει, ενώ θα κάνει τις ιατρικές εξετάσεις το προσεχές διάστημα, ανάμεσα στην αναμέτρηση της εθνικής, για το Παγκόσμιο Κύπελλο, με αντίπαλο τον Παναμά!






















