Συγκινητικό γράμμα της αποστολής του Ιράν: «Ευχόμαστε ειρήνη και σεβασμό σε όλα τα έθνη!»
Η εθνική ομάδα του Ιράν άφησε μήνυμα στα αποδυτήρια του SoFi Stadium, ευχαριστώντας το Λος Aντζελες για τη φιλοξενία κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ, δηλώνοντας ότι αποχωρεί «με αξιοπρέπεια», μετά το 0-0 με το Βέλγιο χάρη στο οποίο διατηρεί ζωντανές τις ελπίδες πρόκρισης. Ένα πολύ όμορφο γράμμα, για μια εθνική που ταλαιπωρήθηκε πάρα πολύ!






















