Σίντουελ: «Έμεινα άφωνος»!
Εκστασιασμένος με το θετικό αποτέλεσμα (2-2) που πήρε η Φούλαμ στο «Ολντ Τράφορντ» αλλά και από τον τρόπο που το πήρε με το γκολ του Μπεντ στο τέταρτο λεπτό των καθυστερήσεων, εμφανίστηκε ο Στιβ Σίντουελ μετά το ματς με τη Γιουνάιτεντ!






















