«Στραβή» κόκκινη πρεμιέρα…
Η γιορτή που στήθηκε στο «Άνφιλντ» για την πρεμιέρα της νέας περιόδου, δεν είχε θετική κατάληξη για τη Λίβερπουλ. Οι «κόκκινοι», παρουσιάζοντας δύο διαφορετικά πρόσωπα, έμειναν στο 1-1 με τη Σάντερλαντ, την ώρα που η ΚΠΡ διασυρόταν (4-0) από τη Μπόλτον και η Γουλβς κατακτούσε χρυσό «τρίποντο» με νίκη (2-1) επί της Μπλάκμπερν!






















